Õpileping

Õpileping on õppija ja juhendaja vaheline “leping”, mis defineerib kuidas ja mida õpitakse ning kuidas õpitut hinnatakse. Õpileping koosneb viiest osast:

Teema – Mida ma soovin õppida? Mis valdkond?

Kõige rohkem huvitab mind digivahendite kaasamine õpiprotsessi kuna soovin suurendada enda töökeskkonnas digivahendite kasutamist õppeprotsessides ja näha selle positiivset tulemust.

Eesmärgid – Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?

Paratamatult on digivahendid üks osa keskkonnast ning miks mitte kasutada neid õppetöös. Minu eesmärgiks on õppida erinevate õpikeskkondade kasutamist ning mõista keskkondade rolli õppeprotsessis. Samuti ka näha ning lahendada enda läbiviivate tundides tekkivaid murekohtasid.

Strateegiad – Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?

Kõigi teadmiste ammendamise aluseks on loengus MÕTTEGA kohal viibimine ning kaasa arutamine.

Mitte mingil juhul ei tohiks karta abiküsimist, olgu see kaastudengilt või õppejõult.

Kodused ülesanded on minu võimalus veel rohkem areneda. Üritan töid lahendada piisava ajavaruga, et ennast stressist säästa.

Vahendid/ressursid – Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?

Mind aitavad eesmärkide saavutamisel kõik inimesed minu ümber (nii loengutes, kodus ja isegi tööl) kui ma võimalusest kinni haaran.

Materjalid, mis on õppejõud meile longutes jaganud ning kui midagi jääb arusaamatuks, siis tuleb veel juurde otsida materjale, et selgusele jõuda.

Tehnoloogia, kõik millele ma käe külge saan panna ning virtuaalselt kasutada.

Hindamine – Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?

Usun, et eesmärkide saavutust kajastab see, kui ma enda tundide koostamises planeerin ka digivahendite kasutamist tunnis.

Ning muidugi ka loengu edukas läbimine.

Reflektsioon – Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

Tuleb kursuse lõpus!


Posted

in

by

Tags:

Comments

Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine